ورود هوش مصنوعی به جهان محصولات زیبایی
نوشته شده توسط : Rebin admin

استارتاپ لوازم آرایشی و بهداشتی Proven از هوش مصنوعی برای تشخیص پوست و بهترین روش های مراقبت از پوست بر اساس نوع و نیاز پوست استفاده می کند و کلیه محصولات آرایشی ارائه شده توسط این شرکت ساخته می شوند.

امی یوان ، بنیانگذار استارتاپ Proven ، از زمینه فیزیک محاسباتی خود برای ساخت موتور هوش مصنوعی استفاده کرده است. طبق گزارش TechCrunch ، موتور هوشمند می تواند با رد 8 میلیون بررسی ، 20000 ماده و 100000 محصول با استفاده از الگوریتم های تشخیص تقلب ، بررسی های تقلبی را رد کند. با دسترسی به حجم زیادی از داده ها ، دستگاه می تواند روندها و الگوهای کلی را برای تشخیص بهترین محصول با توجه به نوع پوست شما پیشنهاد دهد.

اثبات شده از تست های مختلفی برای پرسیدن س questionsالاتی مانند محل سکونت ، خشکی یا چربی پوست ، بدون چه لوازم آرایشی می تواند استفاده کند ، استفاده می کند و در نهایت اطلاعات شما طبقه بندی می شود ، نوع پوست شما بر اساس این داده ها طبقه بندی می شود و هوش مصنوعی به شما محصولات سفارشی اثبات شده را ارائه می دهد. محصولاتی مانند تونر و سرم. برای استفاده از این سرویس ، باید 120 دلار برای عضویت در هر دو ماه پرداخت کنید. به نظر می رسد این استارتاپ با توجه به اینکه خانم ها بیشترین مصرف کننده در کلاس لوازم آرایشی هستند ، روی محصولات زیبایی زنان تمرکز کرده است ، اما مردان نیز می توانند از این ویژگی برای تهیه محصولات مناسب استفاده کنند.
از هوش مصنوعی برای تشخیص پوست و بهترین لوازم آرایشی استفاده کنید

Proven اولین شرکتی نیست که از داده های بزرگ برای پشتیبانی و فروش محصولات خود استفاده می کند. HelloAva سال گذشته یک Chatbot راه اندازی کرد که محصولات مراقبت از پوست را که حاوی مواد ایمن تری است ارائه می دهد. Function of Beauty همچنین از الگوریتمی برای ساخت شامپوها و نرم کننده های سفارشی استفاده می کند. عملکرد زیبایی مدعی استفاده از یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی مانند Proven نیست ، اما دارای یک مسابقه دقیق و محصولات داخلی است.

مراقبت از پوست حتی سخت تر از مراقبت از مو است. صنعت مراقبت از پوست مملو از طیف گسترده ای از محصولات است و هرکسی شرایط متفاوتی مانند اگزما و آکنه را دارد. به طور خاص ، آزمونهای اثبات شده در این مدت از شما سال نمی کنند. هوش مصنوعی ممکن است برای شیمی دانان اثبات شده برای یافتن بهترین فرمول برای مشکلات پوستی مفید باشد ، اما در نهایت این ویژگی هنوز قدرت کافی برای استفاده شخصی کاربر را ندارد.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: